top of page

[#66 Getir話就話StartUp但估值已經大到嚇親人? 呢間公司而家發展成點? 網絡遍佈咩地方? 點解會推介比大家? 如果佢上市我會唔會投資?!]

介紹左d師兄做呢份工so far feedback都幾好,係得天氣麻麻地,不過呢樣野無得控制,唯有著好d公司件防水衫,費時成身濕,事實上,著左公司制服我籠底從來無濕過。


Anyway,有d師兄以為呢間公司係普通送groceries既貨仔,但查一查就會發覺間野原來已經去到D輪融資,估值去到75億美金,仲收購左本地一D本身做開groceries既公司,例如weezy,去擴大自己既market share。財雄勢大,投資者包括Groupon既創辦人Chris Muhr,當然要用兼併黎擴大勢力範圍,唔止英國,呢間本身黎自土耳其既公司簡直係歐洲大展拳腳,而家已經係九個國家有佢既足跡,業務亦已經踩入埋美國既版圖,目前係new york、波士頓同芝加哥都插左旗,相信距離插旗美國其他地方只係時間上既問題,距離上市既路更加係觸手可及,但都要儲返d貨仔,因為上市既話如果有3年高增長既業務記錄同財務報表對IPO既投資者會更加吸引,但佢岩岩先講緊慶祝1週年,still a bit road to go。至於歐洲定美國上,我相信一定係美國上係最好,始終個市場比較active,集資亦都會相對容易,即管放長對眼睇下佢點發展。(香港上市就算把啦,個市被人操縱到好難睇。)


有一樣野要提既就係我既讀者攞到既優惠,一定係初期買16鎊野送15鎊既驚喜,仲未計接住落黎有四次買11鎊野都送10鎊既優惠,簡直係送大禮,唔使多謝我,多謝Getir。始終要改變消費者模式,初期做呢d野既企業都一定要送錢。呢件事有無令你諗起個時香港未有社會運動,2018年Alipay係咁比優惠你,後期d優惠越cut越少,對於香港大多數都用cash比錢既落後社會生活模式,好多人係用完優惠之後都可以剷app。


但英國黎講,由於10分鐘送貨服務堅係快,又切合到呢度d人去超市買野既生活模式,Getir自然係一拍即合,消費者用完優惠都搣唔甩呢種咁快捷既服務,何況佢仲可以清晨同深夜提供送貨服務? 君不見我星期五晚返工收到最多單都係送啤酒,梗係啦,同班朋友係屋企開緊party睇緊波,雪櫃d野飲完邊個願意著返褸又要揼雨挨凍落去買野? 叫條友送上黎實際好多! Getir正正係捉緊左呢個商機。如果未把握買野優惠既讀者,記得把握下。


但前有古人,點解佢而家又撈得起? 之唔係因為揼個舊錢堅係大,就好似weezy咁講,大部分都係單車手唔夠快,organic增長唔到,但Getir成個車隊,個個都等住送貨賺多d bonus,初頭唔驚燒錢,燒燒下而家大把單開始回本,送貨費講緊一單都2-3鎊,用固定成本賺無盡利潤,你懂的!


人手方面,倫敦方面介紹左3-4位師兄都話full左,要waiting list,但其他英國主要城市都仲係好狼咁請緊人,有需要可以pm筆者。


---------

√ 300鎊介紹費你同我都有,做滿100粒鐘就有,就算唔使我介紹直接in又成功既話,都有600鎊等住你羅,條件係每星期做足20粒鐘。


√ 你想做一份辛苦又最低工資既臨時工,定一份舒服又有bonus既臨時工,it’s your choice。慳返d精神見返你本行,到時同呢份工say goodbye,依然收獲到一班朋友。


√ 筆者運groceries都曾經跌過車,其實小心d慢慢渣就得,無人催你,計鐘。


√ 渣電單車既好處係比你優哉游哉地遊覽埋個城市,有時送貨仲有tips收,killing two stones with one bird (林鄭mode)。

---------

唔想睇字可以睇片傳送門: https://youtu.be/YhIqSudCgB8





_______

Facebook: fb.com/Ukmrpr

我囡囡肥蕎仔IG: instagram.com/kiukiubelle

2 views0 comments
bottom of page