top of page

[#67 Getir 日光日白失車?! CCTV影哂一定睇得到偷車賊係邊個?! 個別案例定有組織犯案?! 最尾究竟搵唔搵得返?!]

公司黑人: Someone stole our escooter on Friday!


我: Was it stolen overnight?


公司黑人: Nope, the escooter was gone when we were working, can you believe it? No one saw it and recognise the thief!


我: When did it happen? Didn’t we spot the thief when he was riding our scooter?


話說salford區d治安其實一向都麻麻地,住左係度一年,見盡形形色色既奇怪事,但好彩地未有一d超不幸事件發生係我身上。


有一日返工就聽到同事講,竟然有部電動電單車日光日白被人笠左。我一聽到個下係o左嘴,因為公司呢個warehouse直接出貨比客人,得一個出口,邊個偷野咁沙朴,入左黎好難出返去,點解咁講?! 就係因為要離開視綫範圍起碼要冒住200-300米既直線距離入面都無人睇到既風險,仲要日光日白勁清楚一定無走雞,仲要有同事睇到係一定會追,我地呢度仲要勁多架車,可以追到佢無電都得…


我即刻問話事人報左警未? 我地有CCTV睇左未? 佢話報左警,但就無CCTV。無理由架噃,平時我地呢度有個MON影哂貨倉內外一舉一動,再問深D,不由得滴哂汗! 你估點解?! 原來CCTV 同 Monitor就有,memory card就無? 我心入面超大聲 “下”’ 左出黎,竟然裝假狗慳張memory card?!


報左比曼城警方跟進,雖然架電單車大大個Getir logo,但根據同事既電單車資深 “經驗”,架野係電動應該凍過水,被人即刻帶去車房劏左佢羅cash走人,點解? 因為收個條友都應該會知道係賊蔵黎,除非個賊去噴完油先賣,但正常都唔會咁做,一定一定無得當二手車咁賣。


Anyway,點解話同事有經驗,事緣佢都係早一個月買左架汽油電單車,過左幾日係街被人笠左,又係發生係salford區,好彩既係佢報左案亦有買保險,叫做執返身彩。Salford區真係條條街唔同,新屋區當然好好多,但舊既排屋區有d堅係污煙瘴氣,有d其實睇條街就知,所謂市容,你就知個度係咪好地方。所以如果要買樓既香港人,強烈建議搵人去睇或者黎到英國先買,隔山買牛風險大。


再問下其他同事,原來有位同事之前渣架車送貨去一個學生campus既時候唔見左條匙,我一聽即刻覺得有警滾,於是乎金田一上身,推測一定係有人係宿舍附近執左條匙,再track住我地同事返warehouse既路線知道左架車平時停係邊。


當日傾傾下呢單野都覺得呢單野相當有可疑,但都覺得個賊好醒又好笨,點解咁講?! 醒係在於佢識搵我地既大本營係邊 (Getir網站無,要用app先會知),笨又笨在公司車正常應該會搵得返?! 同埋賣公司車好大風險講真,車房收賊蔵都係罪黎。


如是者過左幾日去到星期三我再返工既時候,返到去我見到d好不可思議既野搞到我擘到勁大隻眼。咦?! 點解架車出現返既仲要無穿無爛? 即刻勁八咁問返同事,唔問由自可,一問覺得有d野!


曼城警方話部車係一個o靚仔偷左,未夠秤,截獲地點係Bolton。我一諗唔對路喎,咁遠?! 呢度去高速都要30分鐘,架電單車限速限左30mph,仲要未必夠電,常理係上唔到高速照計去唔到bolton,但如果有人放佢上van仔再運去bolton就唔同講法! 我地推測係o靚仔去賣車前就比人捉左,分分鐘係車房報寸報警 / 有人見到無著getir制服渣緊getir電單車唔對路。


同事一聽到即刻笑左。我問: 你笑乜呀? 佢地話好大機會其實係有組織犯案,推個o靚仔出黎認偷車,事緣呢度o靚仔未夠秤犯事既話原來判好輕,就好似香港既男童院女童院咁。運得架車都應該over 18歲有車牌,雖然可能唔夠秤渣車既事都時有發生,但諗諗下都覺得呢單野唔係單純簡單既偷車案,而係有組織集體偷車案。


大家都係度笑大家日光日白大家係咪太忙無留意架車被人笠左,呢件事簡直係要用神奇黎形容到而家都未有人知係點發生,淨係知無左; 另外呢件事之後我諗公司都會裝返memory card或者同閉路電視公司例如好似ring咁比年費mon住d車; 有人可能問架車而家點? 已經投入返工作一切如常,但架車都可能好驚訝有咁既奇遇; 偷車賊點? 警方話會落案起訴,但同事推斷刑罰唔會太重咁話。


---------

√ 保安費無得慳,better be prepared rather than regret。


√ 有保險又買埋gap insurance應該無問題,但claim返d錢都好煩。


√ 曼城警方神速搵返車,你又估唔估到? 因為平時好多local都話警察唔做野,但有時睇野唔好淨係睇表面? 我個時被鄰居懷疑虐兒都驚動左好多人包括警察,傳送門: [#19 我個VISA要收皮了?! 我差d就被差佬拉?!]

https://lovfang.wixsite.com/ukmrpr/post/19-%E6%88%91%E5%80%8Bvisa%E8%A6%81%E6%94%B6%E7%9A%AE%E4%BA%86-%E6%88%91%E5%B7%AEd%E5%B0%B1%E8%A2%AB%E5%B7%AE%E4%BD%AC%E6%8B%89


√ 架車大大隻Getir logo,要被人拆骨可能又真係難d。


---------








_______

Facebook: fb.com/Ukmrpr

我囡囡肥蕎仔IG: instagram.com/kiukiubelle

4 views0 comments
bottom of page