top of page

[#82 用kids pass去各大樂園玩幫你慳到盡? 唔係慳5%咁小既幅度而係20%?!]


[最新一節優惠消息] 之前jubilee放假唔止慶祝英女皇登基70週年,我地仲同我地係度認識既意大利家庭去左玩。因緣際會地搵到kids pass呢個平台,唔睇由自可,一睇不得了喎! 樂園門票8折,黎緊父親節去玩有d樂園家庭入去玩個爸爸可以免費入場! 我無聽錯呀麻,媽媽/女士免費就聽得多,爸爸竟然可以免費?! 會唔會係呃人? 呢件事係香港係無可能發生。


細睇又真係珍珠都無咁真,實測買飛三大人兩個細路去Gulliver’s world,110鎊門票8折即慳22鎊,變左個pass係免費,但剩低呢年你去邊都有優惠,我諗呢個pass真係幾似costco個會員,幫你入油買野都慳勁多,個會員費可以叫做不值一提。(呢度好興生起碼兩個、三個叫做等閒、四個先叫多少少… 用個pass幫屋企慳唔少)


除左主題公園門票包括legoland、haven水上樂園、Gulliver’s world(太多數唔哂)、仲有動物園、水族館、GoKart、室內遊樂場、酒店同campsite、就連睇戲 (呢排就係侏儸紀公園)都有得減,超適合週圍去玩既你。


用下面連結登記可以半價買全年pass (39.99減到19.99),變左你去邊玩都可以慳到最盡!(初頭仲可以比1鎊試30日先,睇下係咪真係咁多優惠,如果覺得伏最多都係蝕1鎊,但佢已經幫我慳左22鎊Gulliver’s world門票)



話時話? 你諗左父親節去邊玩未?









Facebook: fb.com/Ukmrpr

我囡囡肥蕎仔IG: instagram.com/kiukiubelle

7 views0 comments
bottom of page